Mazda CX-50 Forum banner
101 - 120 of 133 Posts
Na het lezen van uw uitleg zou ik een link voor de update erg op prijs stellen, aangezien mijn app weigert mijn auto op afstand vanaf mijn telefoon te laten starten. Het maakt niet uit waar ik me geografisch bevind, het weigert ronduit. Het vergrendelt en ontgrendelt de deuren?? Vreemd, ja? Bij voorbaat dank... Met vriendelijke groeten, CWilliams

Discussion starter · #104 ·
TCU Driver versie 10038 kan worden geïnstalleerd, MAAR eerst MOET uw Mazda Connect MINIMAAL versie 11022 zijn...installeer dan TCU Driver 10038.

Moet me een bericht sturen voor standalone update firmware bestanden.

Discussion starter · #105 ·
Sterk aanbevolen om EERST uw "Mazda Connect" voor CX-50 bij te werken naar Versie 11022 en te gebruiken, EN DAN uw auto's TCU Driver bij te werken naar Versie 10038.

Het Mazda Connect-bestand is 1,08 GB groot in download .kwi-bestandsgrootte en kan ongeveer 35 minuten of minder duren om volledig te installeren in de CMU (Connectivity Master Unit) van de auto's.
Er is een changelog vermeld in de thread hier in dit forum voor de Mazda Connect UPDATE(s).

De meeste CX-50-eigenaren zouden al V11022 gebruiken voor hun Mazda Connect, maar velen hebben hun TCU Driver NIET bijgewerkt naar de nieuwste versie.
Ik raad u aan om uw Mazda-dealer de update te laten uitvoeren of deze zeer eenvoudige download en installatie zelf uit te voeren, deze .kwi-update duurt slechts 10 minuten.

Er is geen changelog voor dit kleine TCU .kwi-bestand, aangezien het een stuurprogramma-bestand is dat verantwoordelijk is voor servercommunicatie, hetzij van Mazda-servers (OTA) naar binnen, hetzij van noodwaarschuwingsinstanties vanwege een ongeval met de CX-50.

In beide .kwi-bestandsgevallen kan een zelfstandig updatebestand worden verkregen voor zelfinstallatie door mij hier privé een "Bericht" te "sturen" door op mijn avatar te klikken, ik communiceer meestal binnen 24 uur, eenvoudige installatie-instructies inbegrepen. 😀

De huidige en nieuwste TCU-driver voor de CX-50 is versie 10038.
Eigenaren met basis-pc-vaardigheden kunnen deze update uitvoeren.
Werkt dit ook voor de CX-30, of is het alleen voor de CX-50?

Ik krijg de melding Voertuignetwerkstoring met het hoofdwaarschuwingslampje in mijn Mazda CX-30 uit 2021. Ik heb deze auto pas zaterdag gekocht.

Discussion starter · #119 · (Edited)
Zie de 43 pagina's tellende .PDF over "MyMazdaApp CONNECTED VEHICLE ERROR CODE DESCRIPTION and RECOVERY Information" in de bijlage, zie Eerste bericht van deze thread.

Deze TSB is afkomstig van Mazda USA voor het NA-dealernetwerk en betreft alle foutcodes en hoe deze te verhelpen. Toegang tot MDARS en andere modelinformatie is vereist bij problemen met MYMAZDAAPP in Noord-Amerika.

Sommige beperkte informatie is van toepassing op Mazda-modellen in Europa en het VK die de MyMazdaApp gebruiken. Omdat een verouderde TCU-driver ook problemen kan veroorzaken voor app-gebruikers, heb ik besloten TSB alleen in deze thread op te nemen, zie pagina 42 van TSB.

101 - 120 of 133 Posts