Jj
Wasze komentarze są dalekie od produktywnych, ale róbcie swoje.😳Nikt nie porównuje cx50 z 12-letnim złomem crv. Ale nawet w porównaniu do jakiegokolwiek innego nowego crossovera w swojej klasie, cx50 jest bardzo głośny, zwłaszcza na autostradzie. Jakość wykonania i wygłuszenie NVH w tym pojeździe jest do bani i możecie próbować to bronić w dowolny sposób. 50 nie jest samochodem sportowym i powinien być o wiele cichszy niż jest. Porównajcie go bezpośrednio z modelem Outback z 2023 roku, a zauważycie ogromną różnicę w poziomie hałasu. Och, ale Mazdy mają być podobno trochę głośniejsze, ponieważ są samochodami dla kierowców, lmao. To totalny bełkot.
Większość twoich komentarzy na tym forum była twoją własną opinią i wniosła niewiele lub nic do rozmowy. Nie dodałeś nic do rozmowy, kiedy posiadałeś 50, i na pewno nie dodajesz teraz. Więc dlaczego się tu trzymasz?Posiadałem 23 50 i 23 5, oba Turbos. Pozbyłem się 50 w ciągu 3 miesięcy i dałem 5 mojej siostrze. Tak, mam doświadczenie z oboma i dużo. Teraz mam ramię. Miałem wiele innych pojazdów w ciągu ostatnich 5 lat, a 50 to jedyny, którego chciałem się pozbyć około tydzień po leasingu. Więc tak, potraktujcie moje komentarze tak, jak są, ale są one trafne
@Administrator czy możemy po prostu zbanować tego gościa? Nie wnosi nic pozytywnego do forum i po prostu wszystko krytykuje. To robi się naprawdę irytujące.A tak przy okazji, mój cx50 miał 17s i 20s. [blah]
Po prostu zignoruj to, jeśli ci to przeszkadza.@Administrator czy możemy po prostu zbanować tego gościa? Nie wnosi żadnego pozytywnego wkładu na forum i po prostu wszystko krytykuje. To naprawdę denerwujące.
Wiesz, gdyby nie to nadmierne poszycie, mógłbym zobaczyć Subaru jako wybór dla siebie.A tak przy okazji, mój cx50 miał 17s i 20s. 17s nie zrobiły żadnej różnicy w poziomie dźwięku ani ogólnym komforcie, więc komentarz o tym, że mazdy są głośniejsze, ponieważ mają opony o niższym profilu, jest śmieszny. To sposób, w jaki zbudowano cx50 i brak izolacji akustycznej w połączeniu z tylnym zawieszeniem i słabą jakością wykonania sprawia, że cx50 jeździ i brzmi jak sh it. 5 był lepszy, tak i lepiej zbudowany samochód, ale po prostu za mały. Przejedź 23 outback wilderness z 50. Samochód, na który 50 jest wyłącznie ukierunkowany, a wtedy może to zrozumiesz.
Uwielbiam Subaru i uwielbiam kombi, ale Outback Wilderness również ma problemy. Jeździ jak kanapa. Kanapa z lat 70. I chociaż 50 i wilderness celują w ten sam rynek, Mazda wybrała sportową drogę, podczas gdy Subaru postawiło na komfort. CVT jest okropne i nawet nie zaczynajmy od systemu informacyjno-rozrywkowego w Subaru. Zatem kupujący mają wybór, co wolą.A tak przy okazji, mój cx50 miał 17s i 20s. 17s nie zrobiły żadnej różnicy w poziomie dźwięku ani ogólnym komforcie, więc komentarz o tym, że mazdy są głośniejsze, ponieważ mają opony o niższym profilu, jest śmieszny. To sposób, w jaki zbudowano cx50 i brak izolacji akustycznej w połączeniu z tylnym zawieszeniem i słabą jakością wykonania sprawia, że cx50 jeździ i brzmi jak sh it. 5 był lepszy, tak, i lepiej zbudowany samochód, ale po prostu za mały. Przejedź się 23 outback wilderness z 50. Samochód, na który 50 jest wyłącznie ukierunkowany, a wtedy może to zrozumiesz.
Heh! Zignoruj to, mówisz? ...Po prostu zignoruj, jeśli ci to przeszkadza.
Twoje komentarze są dalekie od produktywnych, ale rób swoje.😳
Masz 50 czy tylko trollujesz forum?
Jaki jest sens cytowania mnie?Heh! Mówisz, żeby to zignorować? ...
![]()
Zrobię to. Samochód stoi teraz u dealera i mówią, że 3 lub 4 wróciły z klientami skarżącymi się na szumy łożysk kół. To nie tylko szum opon. Tak, rozumiem, że Mazda mocno oszczędzała na tym samochodzie i użyła bardzo mało izolacji akustycznej. Mógłbym z tym żyć. Posiadałem 10 samochodów w ciągu ostatnich 4 lat, wszystkie fabrycznie nowe leasingi i ten jest najgorszy. To nie do przyjęcia i nikt nie powinien musieć żyć z pojazdem, który generuje tak dużo hałasu, jeśli jest to uważane za normalną cechę pojazdu.
Wasze posty to totalny bełkot. Radźcie sobie z tym lepiej.Nikt nie porównuje cx50 z 12-letnim złomem crv. Ale nawet w porównaniu do jakiegokolwiek innego nowego crossovera w jego klasie, cx50 jest bardzo głośny, zwłaszcza na autostradzie. Jakość wykonania i wygłuszenie NVH w tym pojeździe są do bani i możecie próbować to bronić w dowolny sposób. 50 nie jest samochodem sportowym i powinien być o wiele cichszy niż jest. Porównajcie go bezpośrednio z modelem Outback z 2023 roku, a zauważycie ogromną różnicę w poziomie hałasu. Och, ale Mazdy mają być trochę głośniejsze, ponieważ są samochodami dla kierowców, lmao. To totalny bełkot.
Nie, mimo że nie zgadzam się z wieloma jego postami, ma w tym rację. CX-50 jest głośny na wszystkim, co nie jest idealną drogą. Mazda zaoszczędziła na podwójnych szybach - tak jak ma CX-5 - a wygłuszenie jest w najlepszym razie elementarne. Widziałem trochę filcu na dnie tylnego bagażnika, ale to w zasadzie wszystko. Nie trzeba wiele, aby znacznie zmniejszyć hałas, co zrobiłem (patrz: (18) Redukcja hałasu w Twoim CX-50 za pomocą "Wyciszenia" - Drzwi przednie i tylne | Forum Mazda CX-50 (cx50forums.com) ) i szkoda, że Mazda nie zrobiła tego od razu. Może w 2024 roku?Twoje posty to totalny BS. Staraj się bardziej.