Mazda CX-50 Forum banner
41 - 60 of 80 Posts
Przyzwyczajam się do tego. Przynajmniej na gładkiej drodze nie ma nadmiernego hałasu. Nie jestem pewien, czy to tylko mój samochód, ale przy prędkości około 88 km/h słychać zależny od prędkości rezonansowy hałas, który, jak przypuszczam, dochodzi z wydechu. Ustępuje przy wyższych (a także niższych) prędkościach.
 
Serio, wy nie kupiliście Rolls Royce'a, jeśli chodzi o hałas na drodze. Tak, Mazdy są nieco głośniejsze, ponieważ mają sportowe opony lub opony o niższym profilu.
Założę się, że gdybyś użył odpowiedniego miernika dźwięku .db i porównał inne samochody przy dokładnie tej samej prędkości na tej samej drodze, ponieważ nawierzchnie się różnią, Mazda wypadłaby najlepiej lub prawie najlepiej.
 
Discussion starter · #45 ·
Nikt nie porównuje cx50 z 12-letnim złomem crv. Ale nawet w porównaniu do jakiegokolwiek innego nowego crossovera w swojej klasie, cx50 jest bardzo głośny, zwłaszcza na autostradzie. Jakość wykonania i wygłuszenie w tym pojeździe są do bani i możecie próbować to bronić w dowolny sposób. 50 nie jest samochodem sportowym i powinien być znacznie cichszy niż jest. Porównajcie go bezpośrednio z modelem Outback z 2023 roku, a zauważycie ogromną różnicę w poziomie hałasu. Och, ale Mazdy mają być podobno trochę głośniejsze, ponieważ są samochodami dla kierowców, lmao. To totalny bełkot.
 
Nikt nie porównuje cx50 z 12-letnim złomem crv. Ale nawet w porównaniu do jakiegokolwiek innego nowego crossovera w swojej klasie, cx50 jest bardzo głośny, zwłaszcza na autostradzie. Jakość wykonania i wygłuszenie NVH w tym pojeździe jest do bani i możecie próbować to bronić w dowolny sposób. 50 nie jest samochodem sportowym i powinien być o wiele cichszy niż jest. Porównajcie go bezpośrednio z modelem Outback z 2023 roku, a zauważycie ogromną różnicę w poziomie hałasu. Och, ale Mazdy mają być podobno trochę głośniejsze, ponieważ są samochodami dla kierowców, lmao. To totalny bełkot.
Wasze komentarze są dalekie od produktywnych, ale róbcie swoje.😳
Czy macie 50, czy tylko trolujecie na forum?
 
Discussion starter · #48 ·
Posiadałem 23 50 i 23 5, oba Turbo. Pozbyłem się 50 w ciągu 3 miesięcy i dałem 5 mojej siostrze. Tak, mam duże doświadczenie z oboma i dużo. Teraz mam ramię. Miałem wiele innych pojazdów w ciągu ostatnich 5 lat, a 50 to jedyny, którego chciałem się pozbyć około tygodnia po leasingu. Więc tak, potraktuj moje komentarze tak, jak są, ale są one dokładne.
 
Posiadałem 23 50 i 23 5, oba Turbos. Pozbyłem się 50 w ciągu 3 miesięcy i dałem 5 mojej siostrze. Tak, mam doświadczenie z oboma i dużo. Teraz mam ramię. Miałem wiele innych pojazdów w ciągu ostatnich 5 lat, a 50 to jedyny, którego chciałem się pozbyć około tydzień po leasingu. Więc tak, potraktujcie moje komentarze tak, jak są, ale są one trafne
Większość twoich komentarzy na tym forum była twoją własną opinią i wniosła niewiele lub nic do rozmowy. Nie dodałeś nic do rozmowy, kiedy posiadałeś 50, i na pewno nie dodajesz teraz. Więc dlaczego się tu trzymasz?
 
Discussion starter · #50 ·
A tak przy okazji, mój cx50 miał 17s i 20s. 17s nie zrobiły żadnej różnicy w poziomie dźwięku ani ogólnym komforcie, więc komentarz o tym, że mazdy są głośniejsze, ponieważ mają opony o niższym profilu, jest śmieszny. To sposób, w jaki zbudowano cx50 i brak izolacji akustycznej w połączeniu z tylnym zawieszeniem i słabą jakością wykonania sprawia, że cx50 jeździ i brzmi jak sh it. 5 był lepszy, tak i lepiej zbudowany samochód, ale po prostu za mały. Przejedź się 23 outback wilderness w porównaniu z 50. Samochodem, który 50 ma na celu i wtedy może to zrozumiesz.
 
@Administrator czy możemy po prostu zbanować tego gościa? Nie wnosi żadnego pozytywnego wkładu na forum i po prostu wszystko krytykuje. To naprawdę denerwujące.
Po prostu zignoruj to, jeśli ci to przeszkadza.
Istnieje wolność słowa, a jego opinia jest taka, niezależnie od tego, czy się z nią zgadzamy, czy nie.
Być może on po prostu chce się tu wygadać, tak jak wielu innych.
 
A tak przy okazji, mój cx50 miał 17s i 20s. 17s nie zrobiły żadnej różnicy w poziomie dźwięku ani ogólnym komforcie, więc komentarz o tym, że mazdy są głośniejsze, ponieważ mają opony o niższym profilu, jest śmieszny. To sposób, w jaki zbudowano cx50 i brak izolacji akustycznej w połączeniu z tylnym zawieszeniem i słabą jakością wykonania sprawia, że cx50 jeździ i brzmi jak sh it. 5 był lepszy, tak i lepiej zbudowany samochód, ale po prostu za mały. Przejedź 23 outback wilderness z 50. Samochód, na który 50 jest wyłącznie ukierunkowany, a wtedy może to zrozumiesz.
Wiesz, gdyby nie to nadmierne poszycie, mógłbym zobaczyć Subaru jako wybór dla siebie.
Naprawdę nie sądzę, żeby 50 "tak wyłącznie celował" w to, wydaje się, że tak wiele SUV-ów w tym stylu
reklamuje je jako samochody terenowe, co dla mnie nie jest tym, jak je widzę.
Jasne, trochę łagodnego szutru i brudu poza asfaltem jest w porządku, ale nic w stylu Wranglera.
50 ma pewne braki, oczywiście, ale wiele nowych pojazdów ma, naprawdę jest duża konkurencja i zostałem przekonany do nieograniczonej gwarancji kilometrów tutaj w Kanadzie.
 
A tak przy okazji, mój cx50 miał 17s i 20s. 17s nie zrobiły żadnej różnicy w poziomie dźwięku ani ogólnym komforcie, więc komentarz o tym, że mazdy są głośniejsze, ponieważ mają opony o niższym profilu, jest śmieszny. To sposób, w jaki zbudowano cx50 i brak izolacji akustycznej w połączeniu z tylnym zawieszeniem i słabą jakością wykonania sprawia, że cx50 jeździ i brzmi jak sh it. 5 był lepszy, tak, i lepiej zbudowany samochód, ale po prostu za mały. Przejedź się 23 outback wilderness z 50. Samochód, na który 50 jest wyłącznie ukierunkowany, a wtedy może to zrozumiesz.
Uwielbiam Subaru i uwielbiam kombi, ale Outback Wilderness również ma problemy. Jeździ jak kanapa. Kanapa z lat 70. I chociaż 50 i wilderness celują w ten sam rynek, Mazda wybrała sportową drogę, podczas gdy Subaru postawiło na komfort. CVT jest okropne i nawet nie zaczynajmy od systemu informacyjno-rozrywkowego w Subaru. Zatem kupujący mają wybór, co wolą.
 
Heh! Mówisz, żeby to zignorować? ...


:eek:
Jaki jest sens cytowania mnie?
Wytknę komuś coś, z czym się nie zgadzam, ale nie powiedziałem, żeby "zakazać" im wyrażania opinii.
Lubię dobrą "wymianę zdań" na trudne i/lub kontrowersyjne tematy. Nie ma w tym nic złego, dopóki nie ma niechcianego BS lub prób cenzurowania opinii.
 
Zrobię to. Samochód stoi teraz u dealera i mówią, że 3 lub 4 wróciły z klientami skarżącymi się na szumy łożysk kół. To nie tylko szum opon. Tak, rozumiem, że Mazda mocno oszczędzała na tym samochodzie i użyła bardzo mało izolacji akustycznej. Mógłbym z tym żyć. Posiadałem 10 samochodów w ciągu ostatnich 4 lat, wszystkie fabrycznie nowe leasingi i ten jest najgorszy. To nie do przyjęcia i nikt nie powinien musieć żyć z pojazdem, który generuje tak dużo hałasu, jeśli jest to uważane za normalną cechę pojazdu.
 
Nikt nie porównuje cx50 z 12-letnim złomem crv. Ale nawet w porównaniu do jakiegokolwiek innego nowego crossovera w jego klasie, cx50 jest bardzo głośny, zwłaszcza na autostradzie. Jakość wykonania i wygłuszenie NVH w tym pojeździe są do bani i możecie próbować to bronić w dowolny sposób. 50 nie jest samochodem sportowym i powinien być o wiele cichszy niż jest. Porównajcie go bezpośrednio z modelem Outback z 2023 roku, a zauważycie ogromną różnicę w poziomie hałasu. Och, ale Mazdy mają być trochę głośniejsze, ponieważ są samochodami dla kierowców, lmao. To totalny bełkot.
Wasze posty to totalny bełkot. Radźcie sobie z tym lepiej.
 
Twoje posty to totalny BS. Staraj się bardziej.
Nie, mimo że nie zgadzam się z wieloma jego postami, ma w tym rację. CX-50 jest głośny na wszystkim, co nie jest idealną drogą. Mazda zaoszczędziła na podwójnych szybach - tak jak ma CX-5 - a wygłuszenie jest w najlepszym razie elementarne. Widziałem trochę filcu na dnie tylnego bagażnika, ale to w zasadzie wszystko. Nie trzeba wiele, aby znacznie zmniejszyć hałas, co zrobiłem (patrz: (18) Redukcja hałasu w Twoim CX-50 za pomocą "Wyciszenia" - Drzwi przednie i tylne | Forum Mazda CX-50 (cx50forums.com) ) i szkoda, że Mazda nie zrobiła tego od razu. Może w 2024 roku?
 
41 - 60 of 80 Posts